AsianKisses
International Dating Service
Deutsch
English
Chinese
Spanish
French
Login for members
Email
Password

6 Testimonials / 71 Success Stories

Asian Kisses let opportunies for many people to find love and hapiness, and they're proud to share it with you.

Ana and Andrew 12 Nov 2012 Success story
Translator loading...

We are a Filipino-American couple (Philippines+North Carolina). We met through this site and we're truly grateful to Asian Kisses for bringing us together. We first became friends, and after sending emails back and forth and for being truthful as to whom we really are, we found ourselves locked in the beauty of LOVE. We've met each other in person twice in the Philippines and one of which was on Valentines Day 2008. It was like magic, couldn't even begin to explain how it feels like to have each other those times. We were reunited forever March of 2008 and got married 2 months later. Now we have a 3 year old boy whom we named Joshua. Love could find a way and for us it's a dream come true.

We never know when Mr Cupid strikes but only thing that's for sure, he comes at the right time and at the right place.

--- Ann-Drew

Roquesa Karla and Günter 09 Nov 2012 Success story
Translator loading...

I, Roquesa Karla, found my husband from AsianKisses last 2007. It was 4 years ago and i am here in Austria.
It is not a joke...
Me and my husband is very compatible with everything....

Thanks a lot to AsianKisses that I found my man in my life...

Correy and 02 Nov 2012 Success story
Translator loading...

Dear Asian Kisses,

This site was referred from my friend Marjorie Nadela who had successful story in your site.She was married a year ago,and wanting me to find my love one here.I hope i can find him so soon.

More powers,
Correy

Nalan and Manfred 19 Oct 2012 Success story
Translator loading...

最初相识距今已经7年,当初的我们语言完全不通,思维方式和生活习惯差异很大,我们经历了无数次的争吵,经过两年的分分合合,最终走到一起,如今我们结婚已经五周年,事实证明只要能够耐心的相互包容,异国婚姻会越来越美满 ^_^

Brian rowell and Oanhle 04 Oct 2012 Success story
Translator loading...

Hello everybody!

We met on Asiankisses - then I visited her and her family in Vietnam for 4 weeks - After that I returned to Vietnam and got married with my wife there.

Now she came here to live with me in my beautiful house. We are very happy in our new life now.

Thank you Asiankisses for giving me this opportunity.

Siegfried and Edivilla 26 Sep 2012 Success story
Translator loading...

Habe durch "Asiankisses.DE" eine Frau in Philippinen gefunden, besser wie meine Vorstellung in "Wunschdenken". Möge es so bleiben !
Oktober 2010 haben wir in Philippinen geheiratet und sie wohnt jetz bei mir in Deutschland.
Aus Erfahrung sage ich; "Partnervermittlung Asiankisses.DE ist die solideste und beste Partnervermittlung die ich kenn, inbegriffen Mahnungen und Sperrungen von Mitglieder, die Regeln nicht einhalten.
Habe AUCH das Gefül, bei Asiankisses.DE ist Vermittlung von guten Partnerschaften echt vorrangig und nicht der finanzielle Gewinn.
Möchte bei Asiankisses.DE Mitglied Bleiben.
Bedanke mich bei Asiankisses.DE für den Erfolg, den ich durch Ihrer
Instanz hatte.
Mit sehr herzlichem Gruß
Siegfried
keinesfalls vorrang.

Jürgen and Vivian 16 Sep 2012 Success story
Translator loading...

Kurz vor dem Urlaub auf Camiguin Island (Philippinen) im August 2012, lernte ich Vivian bei Asian Kisses kennen.
Wir schickten einige E-Mails hin und sie um das "Persönliche" auszuloten.
Wir vereinbarten dann uns in in Cebu am Flughafen zu treffen. Ich hatte auch einige meiner "Wunsch-Kanditatinnen"
angeschrieben und ihnen auch ein unverbindliches erstes Treffen in Cebu angeboten.
Ich war mit meinem Freund unterwegs (er auf der Rückreise nach Camiguin Island wo er seit 15 jahren wohnt).
Am Flughafen beobachtete uns Vivian versteckt hinter einer Säule. Mir sagte sie später,
bei meinem Anblick hätte sie ein Kribbeln im Bauch gespürt. Wir sind dann mit unseren schweren Koffern
über die Strasse auf die andere Seite zum Treffpunkt Cafe Cesario, wo wir uns ein Getränk bestellten.
Ich musste dringend auf die Toilette und bei meiner Rückkehr saß Vivian bereits am Tisch und unterhielt sich
angeregt mit meinem Freund. Ich kam dazu, Begrüßung und ein nettes Gespräch begann. Ich lud sie dann ein mit nach Cameguin zu fahren und dort In eine Woche zur Probe mit mir zu verbringen. Das akzepierte sie, Wir fuhren dann mit dem Taxi zum Hafen,
kauften sterben Schiffs-Tickets nach CDO (Cagajan de Oro). Vivian fuhr nach Hause um zu packen, um 19.50 war sie
wieder da und wir fuhren los. Am nächsten Tag erreichten wir (nach Umstieg auf das Schnellboot nach Camiguin) unser Ziel am Mittag.
Dann zum Haus des Freundes gefahren, Bezug eines Apartments und wir lernten uns näher kennen. Nach einer Woche war klar das wir uns verliebt hatten und zusammen In bleiben wollen. Die letzte Woche verbrachten wir in Cebu, wo ich mit Ihr einiges in Cebu angeschaut habe. Traurig flog ich Anfang September nach Hause und ebenso traurig blieb Vivian zurück. Ende November sehen wir uns wieder, sie macht inzwischen den Deutschkurs A1, Prüfung am 1. Dez., da bin ich dabei.
Im Frühjahr oder Sommer wird sie mich für 3 Monate besuchen, dann sehen wir weiter und entscheiden wo u nser Lebenmittelpunkt seins wird. Die Fotos sind von der Fähre nach CDO (nach Erster Nacht in schmutzigen Stockbetten - mit vielen anderen Passagieren).
Vivian mit Ihrer 82-jährigen Mutter in Dalaguete.
Nachtrag: Die erste Deutschprüfung hat Vivian bestanden und wir waren wieder 4 Wochen zusammen, eine Woche in Cebu, eine Woche auf Bohol, dann 11 Tage bei Freunden auf Cameguin Island und die letzten 3 Tage wieder in Cebu. Ende Januar beginnt der zweite Deutschkurs, danach komme ich wieder um den Behördenkram zu erledigen damit ich Vivian mitnehmen kann.

Mark and Lorje 14 Jun 2012 Success story
Translator loading...

Wed, 13 Jun 2012
Sucess story

Mark & Lorje would like to share our story and thank Asian Kisses for introducing us. We met in Jan 2012. We had our very first web cam talk that
night that lasted for 3-4 hours. None of us wanted to stop talking so we
arranged to talk again the next night, then the next night etc etc.. after
talking most nights for 2 months we arranged for Mark to visit in May so he
could meet Lorje, family and friends. We counted down day by day until we
met. It really was LOVE at first site. Web cam talks really helped because we really did know each other very well by the time we met. We had so much fun and would like to show some pictures of how happy our times were. We are now so close and so in LOVE. We are now back to talking on web cam again.
Although we are now counting down to when we will be together again soon. Next time forever. We are both very thankful to Asian Kisses for helping us. We both now have friends who we have introduced to this site as well. Asian Kisses really works :-) Also we would like to thank GOD for making us be on Asian Kisses at the same time. So we could meet. Best wishes to everyone in their search for love and thanks for the very kind words everyone has said. Even now we are together we are still getting comments wishing us all the best. God Bless and best wishes to all. Mark & Lorje :-)















home | inbox | compose | contacts | preferences | logout



Tim and Elfi 17 May 2012 Success story
Translator loading...

I would like to thank this site and all involved…..god has blessed me with my queen. I have asked elfi to be my wife and soon as the visa is passed will be moving her to the u.s. Please keep hope alive for it is all we have sometimes, but in the end……it is truly worth all the waiting. I love you elfi and with gods will we will be happy forever…..two of us as one now. muah. b.y.e.

pear and judi 12 Feb 2012 Success story
Translator loading...

Addi and Janet 06 Jan 2012 Success story
Translator loading...

Eine Geschichte fast wie ein Märchen...
eigentlich hatte ich mich ohne grosse Erwartungen hier angemeldet, eine Seite wie viele andere dieser Art hatte ich gedacht. Aber schon nach wenigen Tagen...und genau so wenigen Klicks auf die unzähligen schönen Frauen hier viel mir eine Frau ganz besonders auf, diese Frau lies mich nicht mehr los, zudem gefiel mir ihr Profil ganz besonders gut. Keine getürkten Fotos, kein Bikini oder Auftritt im Minirock...hmm, im Grunde genommen ein ganz natürliches Profil, nüchtern gehalten aber mit einer klaren Aussage. Aber der Altersunterschied von 27 Jahren (Sie ist 30 und ich 57 Jahre) machte mir Anfangs sehr zu schaffen. Schon nach wenigen Tagen mit täglichen chatten mit cam stand fest, wir kamen uns immer näher, konnten uns "riechen" wir mochten uns. Nach über 1000 geschriebenen E- Mails stand für mich fest: diese Frau musste es sein, diese und keine andere Frau. Und so nahm ich mir vor diese Frau in China (wo sie derzeit arbeitet) über Weihnachten bis Neujahr zu besuchen. Anfänglich wollte Janet es nicht so richtig glauben das ein Mann tausende Kilometer fliegt, und sie besuchen kommt, sie hatte noch grosses Misstrauen, und hat es so glaube ich erst so richtig registriert als ich vor ihr stand, da stand er IHR Addi. Ich sah ihr zum erstenmal in Ihre Augen, sie waren wunderschön, schöner als auf den Fotos, es passte zusammen was ich da sah. Sie war schön, für mich war sie die wunderschönste Frau. Und so kam es das wir auch zusammen im Hotel wohnten und uns näher kennen- und lieben lernten. Ja, ich liebte diese Frau, sie war sehr natürlich und fürsorglich, keine von den arroganten Frauen, wie man sie in Westeuropa oft kennenlernt. Unsere Partnerschaft festigte sich zu einer wirklich grossen Liebe. Auf Neujahr 2012 hiess es dann für uns Abschied nehmen, der ganze Tag war geprägt von einer stillen Trauer die jeder für sich erlebte, und es flossen in den letzten Stunden so manche Tränen, ja fast Bäche von Tränen. Heute steht für uns beide fest, wir haben den richtigen Partner, bzw. Seelenpartner gefunden, Partner die sich respektieren und ergänzen, Partner die sich bereichern mit kleinen Gesten und Aufmerksamkeiten....Nach wenigen Tagen in meinem Zuhause in Deutschland und wieder einsam und alleine stellte ich fest, so konnte es nicht sein und bleiben, obwohl ich sie in den Phillipinen im Juli 2012 auf ihrem Geburtstag besuchen wollte. Und Janet ging es genauso. Nun steht fest, dass sie für immer zu mir nach Deutschland ziehen will, die Freude bei mir war riesengross, mein Schatz für immer bei mir. Heute steht für uns beide fest, es ist für Janet und mich die grösste Liebe in unserem Leben, und wir sind beide sehr glücklich, aus tiefer Zuneigung wurde echte Liebe, glücklich und verliebt für ein Leben lang. Heute steht für mich auch fest, Liebe kennt keinen Altersunterschied, Liebe kennt keine Grenzen, Liebe kennt keine Entfernung....Liebe ist einfach da!

Mareslie and Victor 02 Dec 2011 Success story
Translator loading...

My husband and I would like to thank this site very much, because through this site we found each other and fell in love.

Victor and I started chatting and knowing each other in March of 2009. Eventually, we communicated 4 hours a day every day... and sometimes more! After 3 months of chatting he decided to visit me for 2 months and 1 week. On my mom's birthday, during his visit, Victor asked my mom and dad permission to marry me. He was so happy when my family accepted him as part of my family.

Victor is the most awesome person I have ever known. He such a lovable man, very affectionate, caring, and a man a women like me looks to have for the rest of 'my' life .

On February 20, 2010, we got married. We had very beautiful and intimate wedding on a beach on a Samal Island.

And now, my husband and I are happily married, and decided to share our 'success story'. :) ... to give inspiration to those who are looking for the 'right someone'; to be with you in good and bad times for the rest of your life! :) :) :)

All the BEST!!!

Victor and Mars

Edivilla Apos and Siegfried Hänel 02 Dec 2011 Success story
Translator loading...

I finally found my lifetime partner thru this site. We were happily married last October 23, 2010. He is a good man, caring, thoughtful and a good provider too and we are now residing in Germany. I can't imagine how happy am i. We are thanking Asiankisses for giving us the way to be together for good.

Ma.Gigi Aurelio and Richard Buck 31 Oct 2011 Success story
Translator loading...

Dear Asian Kisses ,

Thank You LORD for giving me my Fiancee and thank you ASIAN KISSES. I met my Fiancee last Feb 19 , 2011 here in AK. He proposed me to marry online after a month. Then he visited me Sept. and 3 days after he arrived here in the Philippines , Bacolod City Sept 24, 2011 we have an engagement party and he proposed again in real . We have a nice moment. And I thank ASIAN KISSES that I met my wonderful future husband.

Thomas and Jenny 12 Sep 2011 Success story
Translator loading...

Hallo

nun endlich haben wir am 22.07 2011 geheiratet, wir waren bei Ihnen Member auf der Seite 2008-2009
Wir, das sind Thomas aus Deutschland und Jenny aus den Philippinen.
Vielen Dank nochmals von uns, wir empfahlen Sie schon etliche Male weiter.

Liebe Grüße
Thomas Jenny

Sutanty and Gun 03 Sep 2011 Success story
Translator loading...

want to be married soon with good man and serious don't play game

Karen 18 Aug 2011 Testimonial
Translator loading...

I just wanted to thank you for your great service. As a transexual I have always found it hard to meet people who were open to my sexuality.
But since I discovered your site I have met several nice gentleman and even a few ladies who have shown interest. So just wanted to say
thanks and keep up the good work.
Sincerely, Karen Shea KAR1958

Maria and Joachim 17 Aug 2011 Success story
Translator loading...

thank you so much Asian Kisses, for bringing us together :)
i met my husband here at asian kisses on April 2009, after a long way finally we getting married last January 2011. and now we live in Germany. We love each other and feel so lucky that we found each other through Asian Kisses.
For all of the singles out there who's looking for partner, don't hesitate, just be true and listen to your heart, remember to pray and God will give you the best at the right time with the right person :)

Danke nochmal Asian Kisses :)
Grüße
Maria und Joachim

Christian and Churee 26 Jun 2011 Success story
Translator loading...

I met Churee in this site on october 2010 and after many contacts by mail and phone i decided to gave her a gift for her birthday .

I went to bangkok to meet her the day of her birthday the - november 2011.

On september 2011 we will decide to marry and then she will come to live in france together and forever.

I love you Churee!
Je t'aime Churee!

Jeff and Janice 04 Jun 2011 Success story
Translator loading...

Meeting my wife would not be possible without a nice service like yours...
Thanks so Much!